Odpowiedzi

  • smq
  • Początkujący
2009-11-09T18:23:50+01:00
W imię ojca i syna i ducha świętego.
Ta modlitwa jest w intencji za moją ojczyznę.
Proszę Cię Boże o pomoc dla narodu i dla wszystkich Jego mieszkańców.
Żeby wszyscy obywatele byli wobec siebie sprawiedliwi i wierni.
Proszę Cię żeby moje państwo było wolne od sporów z innymi państwawmi.
I żeby na całym świecie panował pokój. Amen
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:30:12+01:00
Boże wszechmocny miej w opiece naszą ojczyznę. Naucz nas jej mieszkańców jak codziennymi uczynkami chwalić Twoje imię pobłogosław nas i nasze rodziny obdarz darem wiary oraz miłości do polski i bliźnich . Spraw abyśmy nie zapominając czynów naszych dzielnych przodków i byli prawdziwymi patriotami uchroń naszą ojczyznę przed złem tego świata. Panie za sprawą Maryi panny ześlij natchnienie na rządzących aby mądrze wykonywali powierzone im zadanie.Boże przenajświętszy uchroń nas od wszelkiego zła
przez Chrystusa pana naszego amen.
6 4 6
2009-11-09T18:30:39+01:00
Panie boże ześlij łąske na Poskę. Ześlij na Polskie dzieci.Pomóż tym którzy głodują. Nie pozwól im cierpieć.O panie nasz wstaw się za nami.
3 1 3