Odpowiedzi

2009-11-09T18:24:39+01:00
Liczb dwucyfrowych jest 90
liczb dwucyfrowych mniejszych od 50 jest 40

90 - 100%
40- x

x= 40 *100% / 90
x= 400%/90
x=4,44 %
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:25:55+01:00
Twojego podrecznika nie mam ale moge ci to 1 zad zrobic;]
10*4=40<---liczby dwucyfrowe mniejsze od 50
10*9=90<---wszystkie liczby dwucyfrowe
90---100%
40--- x
40/90* 100%=400/9%=44,(4)%
Odp.Liczby dwucyfrowe mniejsze od 50 stanowia 44,(4)% wszystkich liczb dwucyfrowych
2009-11-09T18:29:08+01:00
10-99 - wszystkie liczby 2-cyfrowe
90 - ilość liczb 2-cyfrowych
10 - 49 - liczby 2-cyfrowe do 50
40 - ilość liczb 2-cyfrowych do 50

90 - 100%
40 - x%

40 * 100% 400%
x = ------------ = --------- = 4 ⁴/₉ %
90 90