Mam 11 lat wczoraj dostałam 1 miesiączkę jeszcze nie powiedziałam mamie bo nie wiem jak jak to zrobiłyście i ile miałyście lat jak miałyście 1 okres? to bardzo dla mnie ważne

jutro z całą klasą mam wf i nie pisze się u nas zwolnień tylko mówi się ustnie a pisemne daje się wychowawcy a u nas jest facet i on będzie to czytała

nie chce przegapić tego basenu bo jutro mam zawody klasowe jakie proponujecie tampony?

jak zmieniać podpaski w szkole czy powiedzieć o tym koleżance?
proszę o szybką odpowiedź
mysle ze powinnam zacząć nosić stanik jaki był by odpowiedni rozmiar dla mnie?

prosze o rozbudowana odpowiedz

3

Odpowiedzi

2009-11-09T18:27:32+01:00
No więc mamie powiedz po prostu:) Ja ze swoją mam dobre kontakty i powiedziałam a ona bya dumna:))

MIesiaczka to nie powod do niecwiczenie:) naprawde można z tym życ. I nie jest tez to cos strasznego i niespotykanego, wiec wychowawca i wfista zrozumieja twoj problem:)

co do tamponu doradzam ci ob mini. jest malutkie i łatwo się aplikuje. sama od takich zaczynałam. Tampaxy maja aplikator, ale sa wieksze od ob.

Jesli nie bedziesz czula sie komfortowo to nie idz na na basen. wypróbuj tampony wczesniej.

co do stanika to dobierz rozmiarem. mam siostre 11 letnia i ona nosi takie atlantika rozmiar 60A.

porozmawiaj z mamą, ona na pewno lepiej Ci doradzi:)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:42:37+01:00
Powiedz swojej mamie to, że dostałaś okres to rzecz normalna :) w końcu dojrzewasz i nie ma co się tego bać :)
Możesz powiedzieć ustnie dla nauczyciela od WF zabierając go na bok i prosząc o dyskrecje...A jak mówisz o karteczce to sądzę że wychowawca będzie na tyle rozsądny i nie przeczyta tego na głos :) Najlepsze tampony będą dla Ciebie mini :) ale trzeba je częściej zmieniać...co do podpasek to normalnie...jeżeli nie wiesz co masz robić to możesz zapytać się swoich koleżanek, które już dostały okresu :) Jeżeli sądzisz że powinnaś już mieć swój pierwszy stanik to powinien on być dopasowany do rozmiaru Twojego biustu...sama powinnaś wiedzieć jaka to wielkość :)
Mam nadzieję, że jakoś zdołałam Ci pomóc w tej sprawie :)
A jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej rzeczy w tej sprawie to możesz poczytać różne fora albo porozmawiać ze swoją mamą :)
Pozdrawiam ;)
3 3 3
2009-11-09T19:03:03+01:00
Radze nie iść na basen...
jeśli masz zawody to trudno, przreciez to nie twoja wina,że masz miesiączke!
\tamponów radze nieuzywać jak masz pierwszy raz!!!
PoWODZENIA;D