Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T17:23:15+01:00
Nazwa: Perliczki
Logo: *P*
elektorat: nasz Elektorat pragnie umożliwiać ludziom przedstawianie swoich poglądów na forum publicznym, pobudzać aktywność społeczeństwa, niwelować przekonania o niemożności wpływania Obywateli na decyzje rządzących.
Program:
- Zwiększenie ilości miejsc pracy
-Spadek oprocentowania kredytów hipotecznych
-Gospodarka
- Wolność słowa telewizji publicznej, ograniczenie wiekowe na programy, emisje.
-likwidowanie barier do uprawiania sportu dla osób niepełnosprawnych. Dostosowanie, basenów, sal treningowych dla osób jeżdżących na wózkach
- Dofinansowanie dla klubów sportowych.
- Ochrona mediów i osób publicznych
-. Powstanie dużej ilości wybiegów dla psów na dużych osiedlach mieszkaniowych i w parkach.
-Skreślenie koni z listy zwierząt rzeźnych.
ideologia:
definiowanie celów i środków uzgadniania zachowań współzależnych grup społecznych o sprzecznych interesach w sposób rokujący ochronę i zwiększanie szans przeżycia i osiągania satysfakcji z życia jej adresatów.
Nasze działania to :
Powstanie policji dla zwierząt.
Zapewnienie bezpieczeństwo Polski w sferze energetycznej i ekonomicznej
Obniżenie podatku VAT
2009-11-10T17:45:58+01:00
1. The NaKaish Lady
2.NKL
3. Mamy na celu pomóc matką w pracy, chcemy by matki były traktowane jak każdy inny pracownik wkażdej pracy i w każdej sytuacji.
4.
-Założenie klubu Matek, w każdym mieście i wsi, na spotkaniach Matki dyskutowały by o tym, co mogłó by pomóc im w pracy.
Resztę sorka , ale nie jestem w stanie pomóc.