Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:30:26+01:00
Kochany Janie Pawle II!
Tak wiele miałabym Ci do powiedzenia, ale niestety nie zdążyłam.
Na pewno chciałabym zapytać się jak wygląda życie papieża. Jak to jest przemawiać do takich tłumów ludzi. Co robisz w wolnym czasie, i czy wogóle go masz. Ciekawi mnie w jakie miejsca jeździsz.
Można coś jeszcze dodać, ale to tylko propozycje.
2009-11-09T21:15:19+01:00
Gdybym miała szansę dostąpić zaszczytu spotkania się z Ojcem świętym janem Pawłem II z pewnością poruszyłabym wiele nurtujących nie tylko mnie, ale i cały śwait zagadnień.
Ojcze święty, dlaczego na świecie jest tyle zła? - to pytanie nasuwa mi się na usta jako pierwsze.
Dlaczego ludzie zabijają się nawzajem, dlaczego robią sobie krzywdy? Czy nie rozumieją, ze to błędne koło, że swiat jest wystarczająco okrutny, po co niszczyć siebie nawzajem?
Drugie ważne pytanie: Czy ludzie kiedykolwiek ptrzestaną krytykować, ba! zabijać innych z powodu innej wiary, innego koloru skóry ,innych przekonań?