Odpowiedzi

2009-11-09T18:35:45+01:00
Polska-Warszawa
Niemcy-Berlin
Dania-Kopenhaga
Szwecja-Sztokholm
Finlandia-Helsinki
Rosja-Moskwa
Estonia-Tallinn
Łotwa-Ryga
Litwa-Wilno
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:37:27+01:00
Polska - Warszawa
Finlandia - Helsinki +
Niemcy - Berlin
Litwa - Wilno
Rosja - Moskwa
Dania - Kopenhaga +
Estonia - Tallin +
Łotwa - Ryga +

miasta portowe oznaczone są plusem;)
20 3 20
Dzięki ale brakuje Szwecji. Ale poza tym okej, dostałam dzięki tobie 5 z tego zadania domowego.
2009-11-09T18:51:13+01:00
Polska-Warszawa
Rosja-Moskwa
Niemcy- Berlin
Litwa-Wilno
Łotwa-Ryga
Estonia-Tallim
Finlandia-Mejsinki
Szwecja-Sztokholm
Miasta portowe:
Polska- Gdynia,Gdańsk
a inne nie przychodzą mi do głowy wiec połowe już masz ;))
7 4 7