Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:32:32+01:00
M- 120%*50= 60zł 130%*60 = 78zł
j - 150%*50= 75zł
1 5 1
2009-11-09T18:35:38+01:00
Jarek 50zł i oszczednosc 50%
50%--> 25zł
50+25=75
Jarek 75zł


Marek 50zł oszczednosc 20% i 30%

50 20 10
---*-----%=---
1 100 1

50zł+10zł=60zł

60 30 18
---*----%= ---
1 100 1

60zł+18zł=78zł
marek 78zł
2009-11-09T18:35:41+01:00
Marek 50-100% Jurek
x-120% 50-100%
x= 60 zł x-150%
60-100% x= 75 zł
x-130%
x= 78 zł