Odpowiedzi

2009-11-09T18:43:02+01:00
To poprostu tak zwany sztuczny virus. Mozna nim pobawić się komputerem ofiary jeśli go otworzy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:12:36+01:00
Tak już ci muwie.

jak to wlaczysz to ustawi na ten plik priorytet wysoki (caly procecor i ram pojdzie na ten plkik i bedize lagowalo) i bedzie tak ustawialo caly czas dopoki nie wylaczsz (a sie nie da bo za duze lagi)
1 5 1