Mam 11 lat wczoraj dostałam 1 miesiączkę jeszcze nie powiedziałam mamie bo nie wiem jak jak to zrobiłyście i ile miałyście lat jak miałyście 1 okres? to bardzo dla mnie ważne

jutro z całą klasą mam wf i nie pisze się u nas zwolnień tylko mówi się ustnie a pisemne daje się wychowawcy a u nas jest facet i on będzie to czytała

nie chce przegapić tego basenu bo jutro mam zawody klasowe jakie proponujecie tampony?

jak zmieniać podpaski w szkole czy powiedzieć o tym koleżance?
proszę o szybką odpowiedź
mysle ze powinnam zacząć nosić stanik jaki był by odpowiedni rozmiar dla mnie?

prosze o rozbudowana odpowiedz

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:41:28+01:00
Myślę, że powinnaś powiedzieć o tym mamie. to nie jest nic wstydliwego, w końcu ona tez przez to przechodziła. sadze, że ona najlepiej Ci pomoże. a jeśli chodzi o ten w-f to uważam, że nauczyciel nic ci za to nie zrobi w końcu nie tylko ty masz taki problem i potraktuje on to normalnie. jeśli chodzi o te podpaski to po prostu na każdej przerwie idź do toalety i sprawdzaj czy ci nie przeleciało, a jeśli tak to zmień podpaskę ;)
2009-11-09T19:06:46+01:00
Ja jak dostałam 1 miesiączkę byłam w 6 klasie.Dla mamy powiedzaiałam to normalnie.Zrozumiała mnie bo to też baba i też to przechodziła .. ;] A dla faceta to bym powiedziała że jestem niedysponowana.. co go to obchodzi ;]