Odpowiedzi

2009-11-09T18:41:28+01:00
Ten samochód jest stary . to auto jest miłe . ten stół jest długi. ten grad jest zepsuty. to łóżko jest miętkie
1 3 1
2009-11-09T19:14:10+01:00
Ten samochod jest ciezki
to lozko jest szerokie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T23:20:41+01:00
To zadanie jest nie do rozwiązania, to biurko niewłaściwie stoi, te lody nie są wcale słodkie ten człowiek nie jest z miasta
1 3 1