Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:41:20+01:00
X - tyle osób liczy cała grupa

15% * x = 3
0,15 * x = 3
x = 3 : 0,15
x = 20

20 - 3 = 17

Odp. 17 osób pamiętało o zabraniu ręcznika.
2009-11-09T18:44:21+01:00
X-ilość osób, wyjeżdżających nad morze

3-15%
x-100%
x=(100×3)÷15
x=20

20-3=17

odp. O ręczniku pamiętało 17 osób.
2009-11-09T18:57:40+01:00
3 (osoby) - 15%
x (wszystkie osoby) - 100%


15x=300/:15
x=20

liczba osób , które pamiętały to 85% czyli 17
bo 100%-15% = 20-3 = 17