Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:43:42+01:00
Mamy zaszczyt zaprosić serdecznie dyrektora naszej szkoły p. Alicję Nowak, na spektakl teatralny przygotowany przez uczniów naszej szkoły, który odbędzie się dnia 22,11,2009 r w sali gimnastycznej naszej szkoły o godz. 18

13 3 13
2009-11-09T18:44:39+01:00
Zaproszenie
Mamy zaszczyt zaprosić wszystkich nauczycieli naszej szkoły na spektakl pod tytułem " Spełnienie marzeń". przedstawienie odbędzie się dn. 5,12.09r o godzinie 15,20 na sali gimnastycznej . Prosimy o przyniesienie ze sobą dobrego humoru :)

z poważaniem : samorząd uczniowski
17 3 17