Odpowiedzi

2009-11-09T18:44:47+01:00
Teatr ateński:
pod gołym niebem
grają 3 aktorzy
tylko mężczyźni
ku czci Dionizosa
2 razy w roku
nosili maski
przez cały dzień
tragedie i komedie
niepłatny (na początku)
Tetr współczesny:
w budynku dowolna ilość aktorów
kobiety i mężczyźni
codziennie
bez masek
płatny
1 5 1
2009-11-09T18:46:26+01:00
Różnice:
Gracki-mogli grac tylko mężczyźni - współczesny - graja i kobirty i mężczyźni

Grecki:grało do 4 osób --współczesny-- mogą grać więcej niż 4 osob

3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:50:00+01:00
Grecki :
3 aktorów
aktorzy to meżczyźni
wystepowali w maskach i butach na koturnach(aby być lepiej widocznym)
przedstawienie odbywaly sie na powietrzu .Teatr mial duże znaczenie w zyciu ludzi> ludzie ogladajac przedstawienie calkowicie jemu sie oddawali zapominajac o klopotach i trwogach .

wspólczesny :
wielu aktorów .
aktorami moga byc męzczyzni jak i zarowno kobiety .
miejsce masek zajmują makijaze . używane sa róznego rodzaju perułki .
przedstawienia teraz zazwyczaj odbywaja sie w budynkach .
teatr dla ludzi wspolczesnych ma niewielkie znaczenie . odwiedzaja go mozna powiedziec nieliczne wyjatki .
16 4 16