Odpowiedzi

2009-11-09T18:50:40+01:00
MHCl= 1 u + 35,5u = 36,5 u

% h = 1/36,5 * 100% = 2,74%
% Cl = 35,5/36,5 *100% = 97,26 %
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:53:43+01:00
M HCl = 1u + 35,5u = 36,5 u

35,5*100%/36,5= 97,26 % - Cl
1*100%/36,5= 2,74 % - H
2009-11-09T19:44:19+01:00
MHCl = 1u + 35,5u = 36,5 u

%H=1u/36,5u*100%=2,74%
%C=35,5u/36,5u*100%=97,26%

Procent masowy pierwiastków w kwasie chlorowodorowym wynosi C=97,26%
a H=2,74%


Proszę ;))
Napewno jest to dobrze
1 5 1