Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:54:25+01:00
To co dobre, jest ludziom znane. Każdy uważa, ze dobro jest nudne. ks. Jan twardowski, uświadamia nas o tym właśnie, że ludzie znają dobro, wiedzą co to jest i szukają nowych wrażeń. Ludzie są z natury ciekawi, nie wystarczy im powiedzieć: nie czyń tego., muszą się sami przekonać że zło jest złe a dobro dobre.
36 4 36
2009-11-09T23:50:28+01:00
Ludzie dlatego bardziej są podatni na zło poniewasz odziedziczyliśmy tę skłonność po pierwszych rodzicach.Adam i Ewa ulegając pokusie skazali nas na taki wybór.
7 4 7