Odpowiedzi

2009-11-09T18:52:45+01:00
Opowiadanie składa się z trzech części: wstępu, rozwinięcia i zakończenia.
10 2 10
2009-11-09T18:53:44+01:00
Co najmniej dwa akapity
musi być na określony temat
musi być początek, rozwinięcie i zakończenie
ciekawe
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-09T18:56:14+01:00


Cechy opowiadania:
-spójność
-komunikatywność
-ekspresywność ( autor ujawnia swoje emocje)
-rozwinięte opisy
-ciekawa fabuła
-najlepiej wątek humorystyczny
19 3 19