Odpowiedzi

2009-11-09T18:55:46+01:00
Mama ma 26 lat
córka ma 10 lat
18 1 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:55:54+01:00
X -> wiek córki
x + 26 -> wiek mamy

2x + 26 = 36 /-26
2x = 10 /2
x = 5
26 + 5 = 31


Odp.: Mama ma 31 lat, a córka 5 lat.
7 4 7
2009-11-09T18:57:46+01:00
Razem - 36
matka - x + 26
córka - x

x+26=36
x=36-26
x=10

odp. Córka ma 10 lat a matka 26

nie kumam, tego drugiego xDD
2 1 2