Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:05:39+01:00
W dzisiejszym skomputeryzowanym swiecie, pozbawionym prawdziwej milosci, czy nawet przyjazni, zapominamy o tym, co dla nas wazne, jestesmy podatni na brak wspolczucia, wrazliwosci na drugiego czlowieka.
Sens tych slow mowi nam jasno, jesli nie zaczniemy swojego zycia, bedziemy zajmowali sie rzeczami dla nas niewaznymi, nigdy nie umrzemy, a skoro nigdy nie umrzemy, nie czeka nas zycie wieczne w niebie.
Wielu ludzi czesto zapomina o przyjaciolach, odsuwa sie od nich, film doskonale pokazuje to, co niewidoczne czesto dla zwyklego zjadacza chleba, w jednej sekundzie mozemy stracic cale zycie - niewykorzystane zycie, mozemy je stracic, jednak nie umrzemy, bo przeciez nie zylismy tak, jak powinnismy, nie cieszylismy sie pelnia zycia i nie pomagalismy drugiemu czlowiekowi.

Mysle, ze pomoglem - do Ciebie nalezy to, jak to sformulujesz, ja niestety mam malo czasu, wiec pomoge tylko tyle.
3 4 3
2009-11-10T00:41:30+01:00
Moim zdaniem to taki odnośnik ze świata cielesnego do duchowego. Bo dosłownie nie moze umrzeć kto nie zył, jak i w przenośni - jeśli chodzi o dusze.
Śmierć jest symbolem końca czegoś i jeśli nasza dusza nie jest żywa to znaczy ze nie moze umrzec, nie może sie skończyc. tak mysle.
3 2 3