A) Ciało sprężyste,np. _________ , pod działaniem siły ________ swój kształt,a po ustąpieniu jej działania ________________________ .
b) Ciało plastyczne,np. ________ , pod działaniem siły ________ swój kształt,a po ustąpieniu jej działania ________________.
c) Ciało kruche,np. _________, pod działaniem siły____________________________________________________________.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T19:05:43+01:00
A) Ciało sprężyste,np. piłka, pod działaniem siły zmienia swój kształt,a po ustąpieniu jej działania wraca do pierwotnego kształtu .
b) Ciało plastyczne,np. plastelina , pod działaniem siły zmienia swój kształt,a po ustąpieniu jej działania pozostaje w nowo przyjętym kształcie.
c) Ciało kruche,np. szkło, pod działaniem siły ulega zkruszeniu .
26 4 26
2009-11-09T19:09:45+01:00
A) piłka, zmienia, wraca do pierwotnego kształtu .
b) plastelina , zmienia, pozostaje w nowo przyjętym kształcie.
c) szkło, ulega zkruszeniu
25 3 25