Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T15:18:52+01:00
Rodziny w Wielkiej Brytanii są zazwyczaj małe, ale rodzinne życie czasem jest bardzo trudne (zajęte)! Oboje rodziców w rodzinie zazwyczaj pracuje, więc nastolatkowie muszą pomagać (trochę) w domu.
Wieczorami, wielu brytyjczyków - ale to chyba nie koniec ;d
1 5 1
2009-11-11T15:19:43+01:00
Rodziny w wielkiej brytanii są zwykle małe, ale rodzine życie jest czasami bardzo ruchliwe. rodzice w rodzinie często pracują więc nastolatki muszą sprzątać (pomagać) w domu.wieczorami wielu brytyjczyków.


licze na naj!!!
1 5 1
2009-11-11T15:35:01+01:00
Rodziny w Wielkiej Brytanii są zazwyczaj małe, ale rodzinne życie jest czasami bardzo zapracowane/zajęte. Oboje rodziców w rodzinie często pracuję, więc nastolatkowie mają pomagać dookoła domu trochę. W godzinach wieczornych wielu brytyjczyków.