Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T19:45:27+01:00
T²:10²=100 / * 10²
t² = 100 * 100
t = pierwiastek z 10000
t = 100
2009-11-11T19:48:08+01:00
T²/100=100
Mnożymy stronami przez 100
t²=100*100
t=√10000

Pierwiastek z 10000, to liczba która podniesiona do kwadratu daje nam 10000, zatem:
t₁=100
t²=-100

Są dwie odpowiedzi, ponieważ zarówno 100²=10000, jaki i
(-100)²=(-100)*(-100)=1000 (minus razy minus to plus).