1) 15dag ile to jest gramów ?
2) 0,5dag ile to jest gramów?
3) 2kg ile to jest gramów?
4) 0,7kg ile to jest gramów?
5) 7,5kg ile to jest gramów?
6) 0,06dag ile to jest gramów?
7) 74g ile to jest dekagramów?
8) 256g ile to jest dekagramów?
9) 4kg ile to jest dekagramów?
10) 0,9kg ile to jest dekagramów?
11) 0,01kg ile to jest dekagramów?
12) 2g ile to jest dekagramów?


PROSZE ZRÓBCIE!! :):):):):) (12 punktów)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-11T20:23:12+01:00
1)150
2)5
3)2000
4)700
5)7500
6)0,006
7)7,4
8)25,6
9)400
10)90
11)1
12)0,2
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-11T20:24:57+01:00
1)150g
2)5g
3)2000g
4)700g
5)7500g
6)0,6g
7)7,4dag
8)25,6dag
9)400dag
10)90dag
11)1dag
12)200dag
3 5 3
2009-11-11T20:24:58+01:00
1 - 150g
2 - 5g
3 - 2000g
4 - 700g
5 - 7500g
6 - 0,6g
7 - 7,4dag
8 - 25,6dag
9 - 400dag
10 - 90dag
11- 1dag
12 - 0,2dag
2 5 2