Odpowiedzi

2009-11-12T11:12:55+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Πd = 120m
d = 120/π = 30,2m
2009-11-12T11:16:20+01:00
Panorama ma wymiary 15 m x 114m a nie 120m

a jest w skali 1 : 180000000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T11:26:47+01:00
2 * π * r = 120m

2r = 120m : π ≈ 120m : 3,14 = 38,22 m