Odpowiedzi

2009-11-12T17:35:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:36:04+01:00
To jest cos takiego...
1 stopien jest jak 1 godz...
1 stopien ma 60'
1 godz tez ma 60'
znak ' oznacza minuty...
Inaczej chyba nie da sie wytlumaczyc
2009-11-12T17:36:48+01:00
Nam pani tlumaczyła ze 1stopień to 60` bo 1/2 to 30`
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stopie%C5%84_(geografia)
przeczytaj to bedziesz wiedziala na pewno ;**