Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:07:03+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A-I liczba
b-II liczba
a+b=-7,2
a/b=4/5

4/5b+b=7,2
a=4/5b

9/5b=7,2
a=4/5b

b=72/10*5/9
a=4/5b

b=4
a=4/5*(4)=1/5
2 3 2
2009-11-13T14:54:57+01:00
2009-11-13T19:06:07+01:00