Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T10:47:58+01:00
8*17/4-56/5:28/3+7/3:5/3
POD KRESKĄ12:20/9+42/5*9/7=

34-56/5*3/28+7/3*3/5
POD KRESKĄ 12*9/20+54/5=

34-6/5+7/5
POD KRESKĄ 27/5+54/5=

31 i2/5
POD KRESKĄ 81/5=

157/5:81/5=157/5*5/81=157/81= 1 i 76/81
2009-11-14T10:56:45+01:00
8*¹⁷₄-⁵⁶₅*³₂₈+₃⁷*³₅
₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋₋ =
12*⁹₂₀+⁴²₅*⁹₂

34-⁶₅+⁷₅
--------- =
²⁷₅+⁵⁴₅

34-2,6
------- =1,9
16,2