Odpowiedzi

2009-11-14T14:36:13+01:00
Kliknij prawyn przyciskiem myszki na ikonkę czy zaznacz napis i kliknij zmień kolor na jaki chcesz na czrny biały, różowy jaki chcesz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:52:43+01:00
1. Mój Komputer > Właściwości> Zaawansowane> Wydajność> Ustawienia> Efekty wizualne, zaznaczyć Użyj cieni dla etykiet ikon pulpitu

lub

2. Prawym przyciskiem myszy(PPM) na pulpit Właściwości Pulpit Dostosuj Pulpit Sieć Web zostaw puste pole przy Zablokuj elementy pulpitu, lub PPM na pulpicie Rozmieść ikony według usuń haczyk przy Zablokuj elementy Sieci Web na pulpicie

lub

3. PPM na pulpit Właściwości Pulpit Dostosuj Pulpit Sieć Web, w zakładce strony sieci Web usunąć pozostałe i wybrać Moja bieżąca strona główna.