Uzupełnij zdania, wpisując odpowiednie nazwy geograficzne.
Aby dostać się z Ameryki Północnej do:
a) Azji należy przepłynąć Cieśninę ................
b)Ameryki Południowej należy przejść Przesmyk ..................
c) Europy należy przepłynąć Ocean .................

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-14T14:35:08+01:00
Uzupełnij zdania, wpisując odpowiednie nazwy geograficzne.
Aby dostać się z Ameryki Północnej do:
a) Azji należy przepłynąć Cieśninę Florydzką.
b)Ameryki Południowej należy przejść Przesmyk
c) Europy należy przepłynąć Ocean Atlantydzki.
2009-11-14T14:35:37+01:00
A) Cieśninę Beringa
b) Przesmyk Panamski
c) Ocean Atlantycki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:36:20+01:00
A) Beringa
b) Panamski
c) Atlantycki