Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-14T14:59:47+01:00
Rozmowy Okrągłego Stołu – rozmowy prowadzone w pierwszej połowie 1989 roku przez przedstawicieli władz PRL, opozycji i Kościoła, w wyniku których rozpoczęła się transformacja ustrojowa Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej
19 4 19
2009-11-14T15:00:04+01:00
Okrągły Stół, rozmowy przedstawicieli opozycji, głównie osób związanych ze zdelegalizowaną po wprowadzeniu stanu wojennego "Solidarnością", z reprezentantami obozu rządzącego PZPR, ZSL, SD, przy aktywnym współudziale ugrupowań społecznych (m.in. Stowarzyszenie "PAX", OPZZ, PZKS) oraz obserwatorów z Kościoła Katolickiego i Ewangelicko-Augsburskiego, prowadzone od 6 lutego do 5 kwietnia 1989 w Magdalence koło Warszawy.
13 4 13
2009-11-14T15:00:40+01:00
Okrągły Stół, rozmowy przedstawicieli opozycji, głównie osób związanych ze zdelegalizowaną po wprowadzeniu stanu wojennego "Solidarnością", z reprezentantami obozu rządzącego PZPR, ZSL, SD, przy aktywnym współudziale ugrupowań społecznych (m.in. Stowarzyszenie "PAX", OPZZ, PZKS) oraz obserwatorów z Kościoła Katolickiego i Ewangelicko-Augsburskiego, prowadzone od 6 lutego do 5 kwietnia 1989 w Magdalence koło Warszawy.
7 3 7