Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:05:28+01:00
Użyto nowe rodzaje broni, cięzkie karabiny maszynowe, dziala, czołgi.
Niemcy wprowadzili gazy bojowe ( były one zakazane lecz pod koniec wojny zakaz zostal złamany i broń chemiczna byla używana przez obie strony konfliktu)
Marynarka posiadała pancerniki, okręty podwodne. Wykorzystywano nawet samoloty, na początku wojny tylko rozpoznawcze. Pod konec wojny lotnictwo posiadalo już jednostki mysliwskie, bombardujące oraz rozpoznawcze.

Myślę że wystarczyy . ( ;
Pozdrawiaam .; *
77 4 77
2009-11-15T16:41:51+01:00
Mundury maskujące
broń maszynowa
zwiększony zasięg i siła rażenia dział
czołgi
samoloty
wykopywali okopy
bunkry
120 2 120