Wpisz czasowniki podane w nawiasach w odpowiedniej fonmie.
1.Wann__________ ihr in Urlabub? (fahren)
2.Wan fur Bocher___________ du gern? (lesen)
3.Monika ____________Pizza sehr oft (essen)
4.Wie Lange ___________ du am Wochenende? (schlafen)

Dzięki bardzo za rozwiązanie tego zadania

3

Odpowiedzi

2009-11-15T16:13:27+01:00
2009-11-15T16:13:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:18:47+01:00
Jestem dobra z niemca wiec ci sprobuje pomoc :P
A Więc tak ;p
1.Wann fahrt ihr in Urlabub? (fahren)
2.Wan fur Bocher liest du gern? (lesen)
3.Monika isst Pizza sehr oft (essen)
4.Wie Lange schlafst du am Wochenende? (schlafen)
Powinno byc dobrze :d mysle że pomogłam :P
Licze na naj ;p