Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:32:31+01:00
Jestem zdania, iż to od nas zależy, jakie wartości są dla nas najważniejsze, uwarunkowane jest to czasem oraz miejscem, w którym się wychowaliśmy, ponieważ właśnie wtedy dokonujemy wyboru najważniejszych zasad i wartości, którymi będziemy się kierować w dalszym naszym życiu.
Człowiek sam musi określić, co w jego życiu jest najważniejsze. Każdy z nas sam musi wybrać swoją ścieżkę, kierując się licznymi drogowskazami, które na niej spotyka. Wskazówek, zasad, reguł postępowania jest wiele. Wśród nich wiele jest takich, które uznajemy za uniwersalne.
Człowiek sam musi określić, co w życiu jest najważniejsze. W poszukiwaniu wartości.
1 5 1
2009-11-16T16:53:06+01:00
Według mnie, cytat ten oznacza to że każdy człowiek jest odpowiedzialny za siebie i ponosi skutki za swoje czyny.Człowiek musi takze podejmowac trudne decyzje które potem będą decydowac o jego zyciu.Każdy musi podażać swoja droga i za siebie odpowiadac.
1 5 1