Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T16:51:30+01:00
1386-1434 Władysław Jagiełło

1434-1444 Władysław Warneńczyk

1447-1492 Kazimierz Jagiellończyk

1492-1501 Jan Olbracht

1501-1506 Aleksander Jagiellończyk

1506-1548 Zygmunt Stary

1506-1548 Zygmunt August


15 4 15
2009-11-17T16:53:25+01:00
Władysław Jagiełło,
Władysław Warneńczyk,
Kazimierz Jagiellończyk,
Jan Olbracht,
Aleksander Jagiellończyk,
Zygmunt Stary,
Zygmunt August.
4 2 4
2009-11-17T16:56:15+01:00
Władysław Jagiełło,Władysław Warneńczyk, Kazimierz Jagilończyk, Jan Olbracht, Aleksander Jagielończyk, Zygmunt Stary, Zygmunt August
3 3 3