Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T17:38:30+01:00
Żadna, gdyż współczynnik grawitacji dla każdej jest taki sam, a skoro na każdą działa taka sama siła ciężkości, to związku z tym obie mają równe masy.
2009-11-17T17:39:50+01:00
Ze szkła .
Miałam już takie zadanie w szkole :)
Pozdrawiam :)
2009-11-17T17:40:46+01:00
Uwazam ze ze stali poniewaz stal jest bardzo stala i trwala a cos takiego nie moze byc lekkie