Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T18:28:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T18:28:43+01:00
2zl- 100%
1,2-x%
1,2*100 / 2= 120/2=60%

odp: cena kiślu stanowi 60% ceny budyniu.
2009-11-17T18:29:09+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.20 : 2 = 0,60 = 60 %
Cena kisielu stanowi 60 procent ceny budyniu.