Odpowiedzi

2009-11-17T23:04:37+01:00
Film: faceci w czerni
powieść:Gwiezdne Wojny
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T23:06:01+01:00
Powieść
Autostopem przez Galaktykę
Czy androidy śnią o elektrycznych owcach?
Restauracja na krańcu wszechświata
Życie, wszechświat i cała reszta
film
dystrykt9
zaklęci w czasie
avatar
9
7 3 7
2009-11-17T23:06:39+01:00
Filmy ;Stalker 2001: Odyseja kosmiczna Wehikuł Czasu Obcy - Ósmy pasażer Nostromo Matrix

Powieści;Blade Runner(Philip K. Dick),
Droga Cienia,
Saga o Czarnoksiężniku: Klasztor w dolinie łez,Wroniec
3 3 3