Odpowiedzi

2009-11-18T15:05:50+01:00
Teatr to jest miejsce gdzie odbywają sie przedstawienia. Kostiumy aktorów są kolorowe, piękne, bogate. Dekoracje są wyjątkowe...
Uwazam, że ludzie chodzą do teatru aby podziwiac sztukę, przenieśc sie w magiczne, inne miejsce. Mogą oderwac się od swoich problemów, zmartwień.
Przedstawienia mogą rowniez byc tragiczne.Wtedy człowiek wyobraża sobie nieszceście innych.
Najlepsza Odpowiedź!
  • sar
  • Rozwiązujący
2009-11-18T16:00:32+01:00
Ludzie chodzą do teatru aby oglądać przedstawiane tam spektakle.Teatr jest związany z rozwojem ludzi,jest zupełnie inny niż kino czy telewizja.W teatrze są oddawane wszystkie emocje towarzyszące ludziom.Magiczność teatru polega na tym,że możemy czuć się jakbyśmy sami brali udział w spektaklu.bliskość odgrywanych scen daje odbiorcą niezapomniane emocje.