Wypisz po 1 nazwie najbardziej charakterystycznego instrumentu wykorzystywanego przez muzyków świata starożytnego

Pierwotne ludy afrykańskie-.............
Starożytny Egipt-..............
Chiny-...........
Grecja-............
Rzym-...........

3

Odpowiedzi

2009-11-19T14:21:01+01:00
Rośliny
harmonijki
pałeczki
bębny;p
17 1 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T14:28:10+01:00
Pierwotne ludy afrykańskie-lira
Starożytny Egipt-sistrum (rodzaj grzechotki)
Chiny-skrzypce basowe
Grecja-aulos (instrument dęty drewniany)
Rzym-lutnia

mam nadzieję, że pomogłam;)
pzdr;)
48 4 48
2009-11-19T14:29:48+01:00
Pierwotne ludy afrykańskie-tam-tamy
Starożytny Egipt-harfa
Chiny-lutnia
Grecja-kitara
Rzym-piszczałki wodne
13 4 13