Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:00:36+01:00
Temperatura
gęstość
masa
skład substancji
inne czynniki zewnętrzne i wewnętrzne
16 4 16
2009-11-19T17:01:35+01:00
Na szybkość rozpuszczania substancji wpływają: temperatura, mieszanie, rozdrobnienie substancji,gęstość,masa,skład substancji.

15 4 15
2009-11-19T17:02:10+01:00
- temperatura
- ciśnienie
- rozdrabnianie substancji
- mieszanie
- rodzaj rozpuszczanej substancji
13 4 13