Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T20:35:39+01:00
1o zdań z dopełniaczem s' po angielsku i przetłumaczyc na polski

Have you already seen this film ? It is Patrick's favourite one. - Widziałaś juz ten film ? To ulubiony film Patryka

Could you give me please Adam's book ? - Czy mogłabys mi dac ksiązke Adama ?

I found Ann's notebook yesterday. - Wczoraj znalazłam zeszyt Ani

I love the dress you're wearing, is it Ann's dress ? - Bardzo podoba mi się sukienka, którą masz na sobie, czy nalezy do Ani ?

My tv is broken but I asked my friend and he said I could take home his old mum's tv - Mój telewizor sie zepsuł ale kolega powiedzial ze moge zabrac do domu stary telewizor jego mamy.

Have you already seen Patrick's new room ? It has been redecorated recently. - Widzialas juz pokój Patryka ? Ostatnio został odniowiony.

Have you heard about his sister's boyfriend ? I've heard he was in prison 3 years ago. - Słyszałas o nowym chłopaku jego siostry ? Podobno był w więzieniu 3 lata temu.

Could you bring me tomorrow Oscar's game, I know you don't play it anymore. - Czy mozesz mi jutro przyniesc gre Oskara ? wiem ze juz w nią nie grasz

Have you seen my mother's new car ? I love its colour. - Widzialas juz nowy samochod mojej mamy ? bardzo podoba mi sie jego kolor.

Could you take this Caroline's bag ? She forgot to take it yesterday - Czy moglabys wziac torbe Karoliny ? zapomniała jej wczoraj wziac.
2009-11-21T01:30:34+01:00
1This book isn't my , it's Kasia's book. Ta ksiazka nie jest moja , to kasi ksiazka
2When do you find , Oliver's pen? Gdzie znalazles dlugopis Olivwiera?
3No , I don't see Angelika's dog.
Nie nie widzialam Andzieliki Psa
4Could you sell me Paweł's book? Moglaby mi sprzedac Pawła ksiązke?
5Is Marlena's friend Ola nice? Czy Marleny przyjaciolka Ola jest mila?
6You shouldn't touch Karolina's bag.Nie powinnes dotykac karoliny torby.
7You can take , Ewelina's exam.Mozesz wziąsc sprawdzian Eweliny
8No I want take Asia's exam. Nie , chce wziasc Asi sprawdzian
9Could you give me a Marta's pen?Moglabys mi dac dlugopis Marty?
10In my mother's room there is a big bed. W pokoju mojej mamy jest duze lozko