Odpowiedzi

2009-11-21T16:48:48+01:00
- frekwencja wyborcza
- wyrażanie opinii publicznych
- aktywne uczestniczenie w życiu gminy/miasta przez udział w spotkaniach otwartych z radnymi

7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T16:51:47+01:00
-spotkanie z radnymi miasta lub gminy
-aktywne uczestniczenie na zebraniach z radą gminy, miasta itp.
-frekwencja przy wyborach- frekwencja wyborcza
- wyrażanie opinii publicznych
5 4 5
2009-11-21T17:50:15+01:00
-frekwencja wyborcza
- aktywny udział w dyskusjach
- wyrażanie opinii publicznych
4 3 4