Odpowiedzi

2009-11-22T14:31:42+01:00
Moimi objawami stresu jest szybkie kołatanie serca, najczęściej w szkole, podczas sprawdzianów i kartkówek. Przed takimi sytuacjami robię kilka głębokich wdechów i wydechów i robię specjalne ćwiczenie, które stosują aktorzy, przed wystąpieniami teatralnymi, to pomaga mi całkowicie pozbyć się stresu.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-22T14:33:55+01:00
Objawy:

# ból głowy,
# ból brzucha,
# przyspieszenie oddechu,
# suchość w ustach,
# "Gęsia skórka",
# pobudzenie emocjonalne,
# wzrost ciśnienia krwi,
# przyspieszenie akcji serca,
# wzrost stężenia glukozy we krwi;

Pomaga mi filiżanka herbaty, najlepiej z melisy. Lubię tęż kąpiele relaksacyjne, słuchanie relaksującej muzyki, ćwiczenia gimnastyczne.
1 5 1
2009-11-22T14:53:05+01:00
U mnie jest tak że mam
- bóle brzucha, żołądka
- suchość w ustach
- gęsią skórę
- pobudzenie emocjonalne
- przyspieszenie akcji serca
- dużo gadał rzeczy bezsensownych
wtedy pomaga mi moja ulubiona muzyka spacer na świeżym powietrzu sama lub z psem
2 2 2