1.Uzupełnijcie zdanie:
Wszystkie organizmy żywe uzyskują energię z ________________
w procesie________________.
Dzięki niej mogą pełnić wszystkie________________ __________________.
2.Odp. na pytania!!!
a)Wjaki sposób organizm człowieka uwalnia energię zawartą w pokarmach???
b)Co,oprócz energii powstaje w tym procesie???
c)Które układy muszą ze sobą współpracować,aby uzyskanie energii było możliwe?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-23T17:12:16+01:00
Pokarmu , utleniania funkcje zyciowe do 1^^
12 2 12
2009-11-23T17:12:10+01:00
...energię z chlorofilu w prcesie fotosyntezy.
..wszystkie kmorki cala
4 2 4