Odpowiedzi

  • ra7Q
  • Początkujący
2009-11-24T14:39:58+01:00
DYSK
\/
DOKUMENTY OBRAZKI FILMY
\/ \/ \/
kotek.txt kot.txt kot i pies.mp4
PLAN LEKCJI ILUSTRACJE
\/ \/
plan.txt dom.txt
kwiat.txt
chłopiec.txt




FOLDERY - NA GRUBO
\/ - zawartość folderu powyżej znaczka
pliki.exe - pliki
2009-11-24T16:16:51+01:00
Siemaaa to tak dajesz prwy przyciśk myszki dajesz nowy forder i na dysku to tylko ci zrobi internauta bo sam niedasz rady
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T17:34:41+01:00
Potrzeba jest taka zeby nie szukac plików po komputerze