Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T16:51:36+01:00
Siły spójności - siły oddziaływania między cząsteczkami cieczy.
Siły przylegania - siły oddziaływania między cząsteczkami cieczy i cząsteczkami naczynia.
11 4 11
2009-11-24T16:53:45+01:00
Siły spójności - siły oddziaływania między cząsteczkami cieczy..
a siła przylegania to siły oddziaływania między cząsteczkami cieczy i cząsteczkami naczynia.;)
8 3 8