Hey mam prośbę...
Mamy jutro w sql pisać na polskim wypracowanie klasowe przez 2h o książce "Romeo i Julia"... wiem jakie są 3 tematy, ale ja niestety nie czytałam książki tak więc zostawiam prace wam... licze na jak najlepsze prace... 1 temat bd tutaj a reszta w nastepnych zadaniach jakie zadam... ;p
1. Napisz jakie są różnice i podobieństwa pomiędzy książką a filmem "Romeo i Julia" ?
z góry dziękuję

2

Odpowiedzi

2009-11-24T19:42:33+01:00
Niewiem bo nie oglądałam filmu...;/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T20:10:49+01:00
W filmie są troche inne teksty.
Pokazanę są inne sceny.np śmierc Juli i spotkanie z ojcem Laurentem