Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-24T21:47:59+01:00
NIe moze byc ona krotsza , poniewaz droga po linii prostej jest najkrotsza i nie ma innej mozliwosci na krotsza droge , dlatego Droga musi byc dluzsza :D

Jezeli pomoglem to prosze o zaznaczenie mojej odpowiedzi :D Pozdrawiam Arek :D
1 5 1
2009-11-24T22:14:11+01:00
Nie może być mniejsza, równa będzie tylko wtedy gdyby po drodze nie było żadnych zakrętów tz. samochód poruszałby się tylko wzdłuż lini prostej, droga będzie większa gdy samochód będzie skręcał wymijał itp.
1 4 1