Odpowiedzi

2009-11-24T22:20:38+01:00
Odpowiedź a.
ponieważ po uporządkowaniu tych liczb mamy
-2,-3,-3,-3,-6,-7,-7,-7,-8

-6 jest środkową = czyli MEDIANA

a -3 i - występują po trzy razy czy są DAMINANTAMI
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T00:08:26+01:00
A wiec odpowiedz A poniewaz masz 9 liczb i jest to liczba nie parzysta wiec bierzesz licze srodkowa a srodkowa liczba jest -6 a dominanta natomiast jest -3 i -7 dominanta jest to liczk=ba ktora dominuje(powtarza sie) poniewaz najpierw musisz je poukladac w kolejnosci i wtedy srodkowa liczba jest -6
1 5 1