Hej ; )
na jutro muszę napisać pracę o sobie na niemiecki... ; //
a więc tak :
nazywam się Paulina, mam długie włosy, niebieskie oczy, blond włosy, jestem szczupła (hehe) najczęściej noszę dżinsy i t-shirt, lubię czarny, szary, różowy oraz zielony kolor.
Praca na ok. 5 zdań.

Z góry thx ; P

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T15:28:11+01:00
Mein Name ist Pauline. Ich habe schöne lange Haare und blaue Augen. Ich bin eine schlanke Blondine. Die meisten tragen einfache Jeans und plain t-shirt. Meine Lieblingsfarben: Schwarz, Grau, Pink und Grün
1 5 1
2009-11-25T15:30:26+01:00
Ich heiße Paulina.
Ich wohne ....(miejscowość w której mieszkasz)
Ich habe lange blond Haare,blaue auge.
Ich bin nett.
Mein Lieblingsfarbe ist schwarz.

myślę że pomogłam pozdrowienia:):):)


1 5 1
2009-11-25T15:37:06+01:00
Ich heise Paulina. Ich habe lang, blond Haar. Ich habe blau Augen und ich bin schlank. Mein Hobby ist Musik horen. Ich mag schwarz, grau, pinkfarben und grun Farben. Ich ziehe oft eine Jeanhose und ein Shirt an.


Proszę o naj :]

1 5 1