Odpowiedzi

2009-11-25T21:14:24+01:00
Mam w domu psa , ponieważ bardzo lubie sie z nim bawic.Codziennie rano mnie budzi liząc mnie po uchu.Chce spróbowac sie usamodzielnic ,a pies mi w tym pomaga.Ciagłe obowiązki z nim związane np.wychodzenie na dwór,zabawa a nawet mycie go.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-25T21:16:21+01:00
Mam duże piękne i niezwykle niebezpieczne zwierze. Zwierzęciem tym jest mój ukochany pies ... (imie). Jest on wilczurem ma brązową sierść i niebieskie oczy. Wraz z rodzicami ztecydowaliśmy że to właśnie pies będzie naszym zwierzęciem domowy ponieważ nie tylko chroni on nas przed różnymi zagrożeniami, ale jest równierz wspaniałym przyjacielem. Życzę każdemu aby zaprzyjaźnił się z tak wspaniałym stworzeniem jak mój pies